Ja fa sis mesos que la nostra associació va denunciar, un cop més, el mal servei dels autobusos de La Floresta, especialment la L3 que passa cada hora i mitja (de 14,05 a 17,35 no funciona) La denúncia va sortir a tots els mitjans de comunicació, la vam fer arribar per instància a tots els partits que fan el Ple Municipal, i també vam tramitar la queixa al Síndic de Greuges de Catalunya, signada per les tres associacions de veïns de La Floresta, que va ser acceptada.
Donç, ha passat mig any i tot segueix igual. Un tast: l´ última denúncia que ens fa arribar una usuària. L3, dies 20 i 25 d’agost, des de la parada de Sant Cugat l’autobús va fer tot el recorregut sense que es pogués obrir la porta del darrera mentre la del davant anava oberta. Tampoc funcionava la refrigeració. 30 d’agost, dijous, dia de mercat, l’autobús que havia de sortir a les 12,35 de Sant Cugat els usuaris el van estar esperant prop d’ una hora. S’havia espatllat entre La Floresta i Sant Cugat. Finalment en van posar un altre per substituir l’avariat, però aquest també es va avariar pel camí. Llavors els passatgers, la majoria gent gran i carregats, van haver de seguir el seu trajecte caminant o trucant a algú perquè els anés a buscar.
Model de ciutat, no hi ha dubte. Sabien que encara no han tret l’horari vell que conviu amb el nou a moltes parades des de fa gairebé dos anys? La L3 passa cada hora i mitja i si et confons perds el viatge!.
Donç, ha passat mig any i tot segueix igual. Un tast: l´ última denúncia que ens fa arribar una usuària. L3, dies 20 i 25 d’agost, des de la parada de Sant Cugat l’autobús va fer tot el recorregut sense que es pogués obrir la porta del darrera mentre la del davant anava oberta. Tampoc funcionava la refrigeració. 30 d’agost, dijous, dia de mercat, l’autobús que havia de sortir a les 12,35 de Sant Cugat els usuaris el van estar esperant prop d’ una hora. S’havia espatllat entre La Floresta i Sant Cugat. Finalment en van posar un altre per substituir l’avariat, però aquest també es va avariar pel camí. Llavors els passatgers, la majoria gent gran i carregats, van haver de seguir el seu trajecte caminant o trucant a algú perquè els anés a buscar.
Model de ciutat, no hi ha dubte. Sabien que encara no han tret l’horari vell que conviu amb el nou a moltes parades des de fa gairebé dos anys? La L3 passa cada hora i mitja i si et confons perds el viatge!.
Associació de Veïns de La Floresta
------------------------------------------------------------------------------------------------
Senyora Mercè Conesa, senyors Lluis Recoder i Josep Romero, dues preguntes:
Quantes vegades fan vostès els recorreguts dels autobusos per comprovar el bon funcionament dels serveis i preguntar a la gent ?
El problema de La Floresta és incompetència o falta d'interès ?
Jaume Massanés i Papell
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada