PLANA PERSONAL DE JAUME MASSANÉS I PAPELL

22 de maig 2007

Ni dignitat ni ètica

JM.- Es veritat que els convergents van repartir propaganda electoral a fora i a dins del col.legi Ferran Clua ?
XB.- Doncs si noi, jo mateix me'ls vaig trobar quan anava a buscar la meva filla. El Marc Monells, el Xavier Escura (un pèl incòmode però obeïnt ordres clar), l'Àngels Solé, el Joan Puig, el Jordi Joly i el Miquel Quintana es van posar a la sortida de l'escola a les 17h a repartir propaganda, només faltaven ells allà a l'entrada amb l'enrenou que suposa aquella hora entre pares i autocars.
El més patètic de tot plegat va ser la incursió al pati de l'escola del Jordi Joly i en Marc Monells, repartint propaganda directament als nens, la imatge del Joly donant-li un sudoku (?¿) i una postal del Recoder a la meva filla dins el pati de l'escola la veritat és que em va molestar força, i no només perquè la receptora fós la meva filla.
De fet, les campanyes s'estan tornant cada cop en un gran envelat comercial on els nens i nenes també són protagonistes (globus, caramels,...), UN ESCANDOL !! espero que entre tots i totes comencem a fer que les coses siguin diferents a partir d'ara, de fet nosaltres ja hem començat... en política no tot s'hi val !!

Xavier Boix
Un pare indignat