PLANA PERSONAL DE JAUME MASSANÉS I PAPELL

04 de maig 2007

L’estil Recasens

La gent de Sant Cugat, els seus politics i moltes associacions ja coneixen des de fa temps l’estil de fer política del senyor Recasens.
Quan falten arguments per donar resposta a un escrit que molesta al “ poder establert ” li demanen sempre que faci la feina bruta de contestar sense miraments.
El senyor Recasens ho ha tornat a fer en el Diari de Sant Cugat del passat dia 27 d’abril fen unes critiques personals molt greus basades en falsedats.

Diu que jo vaig ser un dels negociadors del pacte de govern CIU-ERC i que vaig estar d’acord amb els projectes d’urbanitzar els districtes. Ell sap perfectament que no és veritat ja que en aquell moment jo era solament un militant de base. Ell si que estava present a les negociacions.
Diu que jo vaig estar d’acord amb el projecte d’urbanització de la plaça de Borràs i em demana que recordi les reunions de seguiment del pacte. Una altre incongruència ja que vaig dimitir com president d’ERC el 30 de març del 2005.
Senyor Recasens o vostè té problemes greus de memòria o simplement menteix. Si és així és molt greu i li exigeixo una rectificació publica.

També diu que tota la culpa del retràs de cinc anys per solucionar el desdoblament de negres i pluvials de Mira-sol és de la Generalitat. Aquesta excusa ja l’ha fet servir també moltes vegades a La Floresta i a Les Planes i de tant insistir ningú se’l creu. Vostè sempre ha estat al corrent d’aquest tema i sap molt bé de què parlem.

Desprès de dos anys sense cap activitat política ara manifesta que he canviat de jaqueta i que em falta coherència. Vostè sap el que realment és la coherència ?

Per mi la coherència és entendre que fer política és estar al servei de la gent. No que la gent sigui un instrument per fer la política de cadascú.
Durant molts anys he treballat per la gent des de les associacions, entitats i moviments veïnals i en contra de les injustícies d’un ajuntament egocèntric i sord, és justament per això que he cregut convenient fer-ho ara des de la política més activa. Ho entén ?
Senyor Recasens, en una cosa si estem d’acord, els ciutadans no són ingenus.
Tenen memòria històrica i per això que el coneixen tant bé.
Jaume Massanés i Papell
Independent. Candidat a les llistes de ICV