PLANA PERSONAL DE JAUME MASSANÉS I PAPELL

02 de juliol 2010

Incultes, provocadors o simplement..... policia espanyola

Correu enviat per una amiga meva a la policia espanyola (webdgp@policia.es):

Hola.

El meu tema és el següent, no comprenc com cada vegada s'aconsella més, no abandonar el teu gos i per altra banda prohibeixen entrar amb ell en les platges, no podrien deixar un tros par poder anar amb ells?, hi ha platges que ja ho fan, hem de pensar que hi ha gossos millor educats i nets que segons que persones, per exemple el meu, i de vegades et trobes amb cada personatge a la platja, que ...

Bé la meva pregunta és si jo que m'agrada anar per la vora del mar, em porto al meu gosset en un transportín, amb rodes o carret se'm multarà, ell no trepitjarà la sorra, ni la embrutarà ja que no ho treure, i així em podrà acompanyar.

Bé espero que aquesta llei canviï aviat i siguin més flexibles amb els nostres amics, i facilitem perquè la gent no els abandonin.

Mentre espero la vostra resposta, els saluda cordialment

Silvia

Resposta de la policia del país veí

Distinguida Silvia.:

Disculpe las molestias pero no alcanzamos a comprender lo que desea preguntar y el traductor de google, que hemos usado, no reconoce dicha lengua como portuguesa o de algún otro país.

i amb el text en vermell, negreta, itàlica i lletra ben gran. Sense comentaris .........

Jaume Massanés i Papell